با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ پیشرفت علم و فناوری در قبل و بعد از ظهور
زیارت عاشورا

روایات ، جهان پس از ظهور را ، جهانی متمدن و در اوج قدرت و پیشرفت علمی معرفی می کند.

امام صادق علیه السلام میفرمایند : دانش ،  بیست و هفت حرف است و همه آنچه پیامبران آورده اند ، تنها دو حرف است و مردم تا کنون جز با آن دو حرف آشنایی ندارندهنگامی که قائم (عج) قیام کند ، بیست و پنج حرف دیگر را بیرون می آورد و بین مردم نشر می دهد و آن دو حرف را نیز ضمیمه می کند و مجموع بیست و هفت حرف را میان مردم گسترش می دهد. ( بحارالانوار ج 52 ، ص 336 )

راه اندیشیدن و شکوفایی دانش و بستر کمال برای انسان هموار خواهد شد ، و امام مهدی (عج) جهل و نادانی را از فکر و اندیشه بشر پاک خواهد کردهنگامی که قائم ما قیام کند ، دستش را بر سر بندگان می گذارد ، تا خردهای آن ها متمرکز شده و دریافتشان کامل گردد. ( کمال الدین ج2  675 ).

عدالت و رفاه را گسترش داده و شرایط تحقق نیروهای ذاتی انسان را فراهم می سازد و این باعث یک جهش علمی کم نظیر خواهد گردیدبه این روایات دقت کنید : هنگامی که قائم ما قیام کند ، خداوند در دستگاه شنوایی و بینایی شیعیان ما گستردگی و کشش ویژه ای می بخشد تا میان آنان و مهدی ما واسطه و نامه رسان یا فاصله ای نباشد. ( کافی ج 8 ص 240 )

شخص مومن در زمان قائم (عج) اگر در مشرق باشد و برادر او در مغرب ، او را می بیند و اگر در مغرب باشد و برادرش در مشرق ، او را می بیند. ( بحارالانوار ج 52 ص 361 )

اینگونه روایات از رشد حیرت انگیز علم و فناوری در عصر ظهور سخن می گویند.

خداوندا ما را از معارف دنیای زیبایی ظهور بهره مندمان ساز.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 دی 1393برچسب:, | 9:7 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |